En ny video

Har kommit in i en riktig göra-film-period just nu. Fick världens idé igår kväll så idag gick jag upp extra tidigt bara för att börja jobba på den. Och vid 12-tiden var den klar. Min första Astrid Lindgren -inspirerande musikvideo, Bröderna Lejonhjärta. Jag tror de här kan vara de bästa jag någonsin gjort ,är skitnöjd! Men de är nästan omöjligt att inte göra någonting vackert av en så vacker och en så vacker låt.


Som ni kanske märkte så inspirerades jag lite av disney-musikvideon jag visade igår. Tycker låten är så himla vacker, så mäktig på något sätt. Och som gjord för Bröderna Lejonhjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow...

2008-01-27 @ 15:52:17
Postat av: Elin

Helt fantastiskt! De kom allt en liten tår där i slutet! Du är så duktig!

2008-01-27 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0