Den underbara fantastiska stora premiären


Okej, nu hoppas jag verkligen att det inte var någon som missade Eva Rydberg på tv igår!? För i så fall får ni helt skylla er själva, de var helt fantastiskt! Guu jag skartade och log så jag fick ont i käkarna! Hahaha så jäkla bra! Vid spegelbildsscenen kunde jag inte sitta rak upp i soffan, vek mig av skratt. Fast det gjorde jag i och för sig nästan varenda gång Eva Rydberg var inne på scenen. Jag hade innan varit lite besviken eftersom jag visste att hennes rollkaraktär inte kunde prata, men asså de  var ju de som gjorde ju hela pjäsen! Jag vart nästan besviken när de visade sig att den Kunde prata! Haha! vilken mimik asså. Någon annan jag vart väldigt imponerad av var Ola forssmed, jisses vilken kille! Helt otrolig med sin vighet och kroppsspråk, wow! Sen har vi ju Kim sulocki.. han är ju så söt!! Och så duktig! Verkligen årets Fredriksdals-hottie!
Nu ska jag gå och se om hela pjäsen igen, självklart spelade jag in :D

Kommentarer
Postat av: Marielle

Självklart såg jag detta:D Jättebra och rätt rolig också.
Jag skulle ha spelat in för att den vart så rolig. Attans!

2008-01-02 @ 12:05:13
Postat av: Ester

Åh, jag skulle också ha spelat in den =(

2008-01-02 @ 12:22:53
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Johanna

ooooops! råkade nog missa det där :( ... xD

2008-01-02 @ 12:35:58
Postat av: Marie

så underbar :) och när Lippa, jag och Linda (Lippas kompis) va på Pelle Svanslös och Talangjakten satt Kim 2 rader framför mig

2008-01-02 @ 12:37:05
Postat av: Jessica

Johanna: Råkade?! Jag påminde dig ju inte 10 tusen gånger innan också..

Marie: Mäh! Skaru ha stryk eller?! :P

2008-01-02 @ 12:55:02
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Ulrika

Jag håller verkligen med! Den Stora Premiären är Eva Rydbergs hittils bästa på Fredriksdal! Och rollen som Harpo passar henne fantastiskt!

Bli gärna medlem i Eva Rydbergs fanklubb, www.tullandelvis.se!

2008-01-07 @ 13:37:24
URL: http://www.tullandelvis.se
Postat av: Sandra Persson

Visste inte att tv har visat en fars med henne vid nyår! Eva Rydberg är såå jättebra!
Har du någon aning om hur man kan få tag på en dvd med den farsen samt Arnbergs Korsettfabrik som var otroligt bra?
Mvh Sandra

2008-01-08 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0