Den där galan

gala

Så, då var de över. No more gala for me, thanks god! Jag var minst lika nervös som jag trodde jag skulle vara, när vi satt där i biosalongen och väntade på att film efter film skulle spelas upp, innan de blev vår tur. Jag satt som jag brukar göra vid skräckfilmer. Halvlåg på stolen med händerna i ansiktet och huvudet lutat mot min motskådespelare brevid samtidigt som jag hela tiden mumlade  " Åh nej åh nej åh nej...". men de gick bra, faktist. Jag njöt nästan lite i vissa stunder. Ganska häftigt att få en hel satt att brista ut i skratt åt något man själv skapat. I slutet fick vi 3 stora applåder och jag tror till och med att de var några bakom oss som ställde sig upp. Men gillade inte vad som kom efter. Jag som har så svårt att ta beröm kände mig väldigt obekväm av de sammanlagt 30 pers som kom fram och grutulerade oss. Nej, bort, fort fort! Vi slutade direkt efter så jag skyndade mig hem. Tycker inte om när folk kollar på en så mycket. Skönt att de är helg så man får komma hem och typ, glömma allt, haha för de var ändå ,väldigt pinsamt.

 


Gala-outfiten var de ja. Inget märkvärdigt egentligen ,jag bestämde mig för att sätta fokus på benen med ett par hallonrosa strumbyxor .Sen blev de en svart blus med puffärmar och hög midjekjol. för att piffa till de lite lockade jag upp håret och satte på ett pärlhalsband.


Kommentarer
Postat av: Elin

Va kul att de gick bra endå! vill se filmen!
Snygg outfit by the way ;)

2008-01-25 @ 15:07:39
Postat av: Hedda

Vad kul att det gick så bra men jag kan hålla med om att det är lite pinsamt när alla ska gratta och titta.

2008-01-25 @ 16:03:39
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0