Årets Let's dance -hottisar

 Premiären av Årets Let's dance börjar lida mot sitt slut och många bloggare kastar sig på datorn för att kommentera tävlingen. De tänkte jag också göra, problemet är bara at jag inte kan något om dans och kan därför inte kommentera om de var bra eller dåligt. Därför tänkte jag kommentera något jag däremot Kan bedömma. Här med presenterar jag min 5 i topp lista av de snyggaste killarna i Let's dance 2008:

 1:a plats: Karl Petter Bergvall
Jag har varit svag för Karlk Petter innan Let's Dance men har typ bara tyckt han varit söt förut, med det där rödlätta håret och den härliga dialekten. Men när jag fick se honom göra den där blicken i början av programmet ikväll blev jag mer knäsvag. Åh han borde använda smink jämt!

 2:a plats : Alfred Palmgren
Har ni sett en sån liten goding?!  Och bara 19 år är han! Och så duktig och söt! Lite för mager för min smak kanske men absolut värd en andra plats. (Danspartner med Tilde Fröling.)



3:e plats: Björn Törnblom
Jag vet vad ni tänker, och jag gör de med. Gay gay gay! Men vad gör de? Han blir ju inte mindre snygg för de. Synd att han har stängd mun på den här bilden för har ni sett hans leénde? Wow!
( Danspartner med Susan Lanefelt)


4:e plats: Danny Saucedo
Okej ni vet hur emot jag är Idoler i andra sammanhang än i Idol. Men de är klart, var dom tvugna att ha med någon Idol så var de nog ändå Danny. Även fast jag inte är så mycket för blonds så måste jag ju medge att han inte är så dum att kolla på.


5:e plats: Daniel Da Silva
Här har vi ju en riktig Karlakarl! Aningens för gammal för min smak vad de gäller utseéndet men den här mannen är ju så in i nordans trevlig, så de gör honom snygg på något vis. ( Danspartner med Linda Lampenius)

Kommentarer
Postat av: douchebags

haha! han e ju helt underbar :)

2008-01-11 @ 21:54:08
URL: http://douchebags.blogg.se
Postat av: Johanna

Den här gången var det riktigt bra hotties!! :D

2008-01-11 @ 21:55:41
Postat av: Ester

Alfred Palmgren var söt :)

2008-01-11 @ 21:59:41
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Eva

Ja, alfred palmgren var söt, fastän han var så smal. Men han hade ett udda skratt! :D

2008-01-11 @ 23:29:17
URL: http://ewaas.blogg.se
Postat av: Jimmy

Alfred & Danny är hotties även på min lista. Hihi ^^

2008-01-18 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0