-H2O-intolerant, Atjoo!


Sitter här och kollar på min absoluta favorit bland tecknade(animerade?) filmer, Hitta Nemo! Åh den är ju så undrebar, har sett den massa gånger och ändå skrattar jag och gråter lika mycket varje gång. Verkligen en favorit. Bästa repliken är från den lilla sjöhästen i början av filmen, precis när Nemo ska börja skolan
" - Jag är H2O-intolerant, Atjoooo!" Haha, så gulligt. Något som är lite kul är att det är min lillasysters kompis som pratar den sjöhästen. Han går i hennes klass och har dubbat massa olika filmer och tv-serier, ganska coolt.
Hitta Nemo visas med svensk tal på svt1, just nu!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha jag minns den repliken faktist, de är så sött. Coolt att du nästan känner honom.

2008-01-13 @ 19:55:20
Postat av: Maya

ja iofs de skulle vara de enda då ;)

2008-01-13 @ 20:02:35
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Beatrice

jag brukar alltid gråta när jag ser Hitta Nemo, hehe vet inte varför :P

2008-01-13 @ 20:22:17
URL: http://Beatrices.webblogg.se
Postat av: maja

ahw, Nemo, världens sötaste fisk xD haha

2008-01-13 @ 21:56:07
URL: http://majzie.blogg.se
Postat av: Julia

Åh, Nemo! Jag är inte mycket för tecknade/animerade filmer men Hitta Nemo är ju heeelt underbar! Jag har också sett den en massa gånger och kan typ alla repliker. Hur gullig som helst. Och gah, jag blev galet besviken när jag igår slog på tvn och upptäckte att filmen precis var slut. Gaaah! Och ja, jag är 19 år. ;)

2008-01-14 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0