- Fyller jag år eller nåt?

image618

Jag blir alltid så galet glad när jag öppnar brevlådan och ser mitt namn på ett brev. Det spelar ingen roll om de är ett vykort eller en bara ett vitt kuvert med siffror i, jag reagerar på samma sätt ändå " Va?! Ett brev? Till mig?! Wow.." Lycklig som ett barn traskar jag sen in i köket och sliter upp brevet med all den kraft jag har. Även fast jag redan sett att de står Nordea på baksidan av brevet så är de ändå med stora förhoppningar jag öppnar brevet. Vem vem, nångång kanske de inte bara är siffror där i, dom kaske skickar med ett sudd eller nåt..
- Jag vet, jag mailar alldeles för mycket!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahah va söt du är :P

2008-01-15 @ 20:23:16
Postat av: Linnéa

haha ett sånt brev fick jag med :P hade tydligen 12 kr på något konto eller om det var ränta? eller aa jag vet inte..

2008-01-15 @ 20:48:42
URL: http://memoryofmyself.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha, då är vi två! Synd att det alltid ska behöva vara tråkiga brev när man väl får dom, let's dumpa emailen, allt för de roliga brevens skull ;)

2008-01-15 @ 21:51:27
URL: http://electricity.blogg.se/
Postat av: Fabiola

hahaha! Alltid lika skoj me post!!jag menar, vem vet, dom kanske har strulat till det och får för sig att skicka massa stash eller nåt....

2008-01-15 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0