Sthlm Style

salll

Det blev lite lyxmiddag här hemma ikväll. Stekt kycklingfilé, sallad och vetebröd. Alldeles lagom! Brukar inte äta sånt här hemma. Senast jag åt de var på något kafé i Stockholm, äter jämt sån mat ute där. Har aldrig slagit mig själv att dt faktist funkar att göra hemma också. Jag älskar ju sallader! Blev mycket sallad över så jag kör nog på samma imorgon, fast då med kräftstjärtar eller tonfisk till tror jag, eller pasta..eller lax..  Haha! Det här kan jag  ju leva på resten av veckan. Perfekt! Nyttigt är det ju också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh! dt där såg riktigt gott ut :)

2008-02-06 @ 20:44:17
Postat av: Julia

Smarrigt! Sallad är himla gott. Dock börjar jag tröttna rätt rejält på det nu när jag jobbat på en salladsbar i över 9 månader, och därmed ätit det så gott som varje dag, dvs i ungefär 36 veckor... :P

2008-02-06 @ 21:50:17
Postat av: Jessica

Julia: Åh! Att göra sallader och snygga mackor är ju typ, det enda roliga i köket! :D Make me one? ;)

2008-02-07 @ 19:48:31
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: ida

Det ser galet gott ut det där! Kanske man ska ta och göra sig själv en sån där sallad idag =D Have a nice day!

2008-02-08 @ 12:46:29
URL: http://sucre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0