Sthlm, igen!

Fan! Jag måste upp till Stockholm imorrn igen. Och jag fick reda på det NU. Nog för att jag gillar Stockholm men brukar gärna vilja få veta saker ett bra tag före, får sån panik när saker beslutas för fort. Klockan sju imorrn ska jag åka, usch! Det är om 13 timmar liksom, och jag vet inte äns vad jag ska ha på mig! Vet fan knappt vad det är jag ska göra där uppe, tydligen är det nån anställd som ska sluta och då är de massa saker som ska gås igenom. Aja, det är bara att köra på. Jag tar med mig bärbara datorn i alla fall, förhoppningsvis lyckas jag få igång mobila bredbandet så jag kan blogga under färden. Men lovar inget!

Click for Full Size View
- För en gångs skull, lockar det inte.

Kommentarer
Postat av: Marie

Synd att jag inte kan vara med dig gumman!

2008-02-27 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0