Röhr ffs!!!

image725

En glad överaskning när jag slog upp tidningen imorse, en stooor bild på Patrik Isaksson och hans band. Weeei!! Den här ska jag klippa ut och sätta upp på väggen. Och nej, jag är inte fan av patrik Isaksson, haha det är den lilla rödhåriga pojken i hörnet jag är intresserad av. Käre Johan Röhr! Blir alltid lika glad av att se honom i media igen, och främst i Melodifestivalen där han hör hemma. Saknar 2005 och 2006 då han stod i kören och man fick kolla  på honom varje vecka, men fördelen nu är ju faktist att man får rösta på honom. Vilket jag ska, som bara den!  Vi ses på lördag baby!

Kommentarer
Postat av: Mika

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEEEEEEEEEK!
hahahah!

2008-02-20 @ 19:51:46
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0