På jobbet

image742

Jag har varit uppe sen halv 6 denna morgonen, och nu har jag varit på kontoret i Stockholm en timme. Är redan klar med allt som ska göras men får inte åka hem igen först vid 4. Jag är uttråkad, extremt uttråkad. Det är ju inte precis som jag kan gå ut och göra nåt, kontoret ligger i industriområde. Så ja, vad ska man då hitta på.. jag har precis gjort upptäckten att den bärbara datorn har en inbyggd webbcam så jag sitter här och tar massa egobilder på mig själv. Jag har försökt få min enda vän här på Kontoret, Rocky, att ställa upp på bild men varenda gång jag får han äns nära kameran försöker han bara bita mig i benet och så springer han iväg, typist.

image741

Nej, nu dissar jag Rocky och går ner och leker med kaffemaskinen istället.. ska göra en kaffe-mix-a-la-jessica, dvs man ställer en kanna under pipen och så trycker man på alla knappar som finns. He he he. De brukar bli kul.

Kommentarer
Postat av: jonna

Snälla, säg att den där Rocky är en hund eller nåt? :P

2008-02-28 @ 11:35:05
Postat av: Jonna

du ser ut som jag brukar göra på jobbet på första kortet:) hehe!

2008-02-28 @ 11:48:10
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Maya

men tack så mycket :)
hoppas de går bra på jobbet, hehe

2008-02-28 @ 11:48:43
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Pixie

Har svarat på din kommentar i min blogg om hur man avregistrerar sig på Facebook.. Lite för långt att klistra in här ;) Det tar sin lilla tid men är värt det om man verkligen vill försvinna.. :)

2008-02-28 @ 12:02:00
URL: http://pixiekatten.blogg.se/
Postat av: Johanna

rocky, låter som ett djur, chansar på att det är ett djur oxå. :P

2008-02-28 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0