Örebro är Seven Eleven

Click for Full Size View

Jag tycker jag har varit otroligt duktig ,jag har inte shoppat på en månad, kläder då alltså. Brukar alltid göra så, när jag vet att jag ska till stockholm låter jag bli att shoppa här i stan något. Det blir alltid en besvikelse,  man köper nåt här sen kommer man upp till stockholm och där är samma plagg redan på rea, eller också finns det i fler färger.
Jag tror aldrig jag har storhandlat kläder här i örebro, ni vet att gå upp på stan och sen komma hem med typ 5-6 kassar, de har nog aldrig hänt. Jag har inte ens försökt. Jag behöver ett större sortiment, mer att välja på. Att storhandla kläder i örebro, skulle vara som att storhandla mat på seven eleven. Det blir dyrare och det finns mindre att välja på.

-Glöm inte bort att i slutet på veckan blir det blogg live från sthlm ;) datorn ska med den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0