Oj, har du varit i slagsmål?- Nej, vi fick strömavbrott..


Precis efter att jag publicerat mitt förra inlägg sa det bara pang här hemma. Strömmen gick, och det blev verkligen kolsvart! Hela gatan, hela området, ja nästan hela stan läste jag om nu. I en timme och en kvart höll det i sig, under den tiden hann jag: bränna mig på stearin, ramla framstupa över trösken, gå in i en dörr och slå foten i hallbänken sex gånger.
- Hm, och man tycker att man känner sitt hem väl.. blåmärken blåmärken!

Men nu har vi el igen, får se hur länge det räcker. Någon mat hann jag aldrig värma mig så får passa på och göra det nu, sen ska väl ta och ducha medan vi har varmvatten också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ajdå "/

vi har inte haft strömavbrott sen Gudrun tror jag! :o eller jo kanske.. hahah men inget jag märkt av xD

2008-02-10 @ 22:44:10
Postat av: .Westerdahl

svar: haha, den där listan går nog upp och ner och fram/tillbaka ^^,

du hade också strömavbrott ser jag. själv har jag inte fått tillbaka internet hemma. så jag sitter på universitetet ^^, haha.

trevlig dag!

2008-02-11 @ 13:16:58
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0