Nu har jag gjort bort mig

Shit va pinsamt.. nu har jag gjort de där som alla gör en gång i livet. Skickat fel sms till fel person. Jag skulle skicka det här till min kompis uppe i vemdalen:

Hej! Hur är läget? Sett några söta liftvakter än? ;) Kram Jess


Men istället skickade jag det till en annan kompis, en killkompis som jag inte har så bra kontakt med längre, men som jag dock råkar veta också är och åker skidor just nu. Fan va pinsamt.. Första sms:et nånsin jag skickar honom och då frågar jag om söta liftvakter. Och jippi, nu vet han vilken desperat jävel jag är som kollar in liftvakter. Han har inte svarat än så nu ska jag frösöka knåpa ihop ett kortfattad förklaring till de här..


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAH! pinsamt värre

2008-02-20 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0