Nu ere stopp

Det blev ingen promenad i regnet imorse, det slutade så fort jag klev ut ur porten, med paraply och allt. Typist. Sen blev det i alla fall en liten sväng till på stan där jag lyckades spendera några hundralappar till. Men nu blire inge mer!

Click for Full Size View

Ett par ribbade strumbyxor från H&M och så ett par svarta skor med klack från DinSko. Tror de är dags att jag börjar lära mig gå i klack, vill inte leva med min höjd på 1.63 hela tiden. Än så länge har jag ju bara mina gyllende skor, men dom brukar ju bara användas i schlagerevangemang.

Nej, nu är de snart dags att lämna storstan, och bege sig hemmåt, måste ju de, skola imorrn. Fy! Marie och jag tog endel fina vårbilder igår som jag lägger upp på bloggen senare, kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0