Mitt fönster


Jaha, då sitter jag då här igen, vid mitt kära gamla stockholmfönster. Precis i samma position som jag suttit i alla år, fötterna uppe på stolen, huvudet lutat mot väggen och ögonen stängda, samtidigt som jag lyssnar till lugna favoriter på radion blandad med Stockholmbullret utanför. Mysigt. Här skulle jag kunna sitta till midnatt, men de ska jag inte, så fort naturgodiset är slut och ljusen brunnit ut ska jag börja göra mig i ordning för natten. Ska ju upp någorlunda tidigt imorrn i alla fall.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Mika

Ohhh, jag är avundsjuk på dig Jessica!!

2008-02-22 @ 10:57:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0