Mello-tröjan


Ursäkta det inte blev någon redovisning av gårdagens mello-outfit men de funkade inte att lägga upp bilder på datan, och dessutom var klädseln inte så märkvärdig. Körde på vanliga jeans och sen min mello-tröja, den svarta med melodifestivalen symbol på, kronan. Haha. Verkar otroligt desperat att ha en mello-tröja men what tha heck, jag köpte den för 49 kronor på ullared i somras så :P Då var de faktist värt de, har gjort många andra riktiga schlagerfans svarta av avundsjuka med denna.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ooooowwwww vill haaaa! :D

2008-02-10 @ 10:27:07
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/secret
Postat av: Lippa

jag har faktiskt oxå en mell tröja :P...fast den är från 2005. En sån där det står melodifestivalen 2005 å sen står alla vinnare på baksidan.

Köpte de i globen, var ju på finalen då! å i år kommer jag inte ens kunna se finalen på tv för jag e på singin in the rain.

puss

2008-02-10 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0