Lördagen

Godmorgon Godmorgon!
Jag gick upp någorlunda tidigt idag också, har en tid att passa. Klockan 10 ska jag möta upp min vän Marie utanför Åhlens och sen ska vi spendera dagen tillsammans :) Ska bli superkul. Har inte sett henne sen höstlovet. Vi ska hem hit och äta lunch så jag bloggar nog lite då. Marie är en av dom kompisar som känner till bloggen. Hann inte med nån mer bloggning om låtarna igår men ska försöka slänga in det lite snabbt sen också. Troligtvis kommer jag hem nångång vid 7 ikväll, blir lagom för schlager. För att citera Sthlm city tidningen " Det kommer bli BWOW!"

Nej, nu ska jag ta och kila. Det tar ungefär 10 minuter att gå upp till sergels, perfekt avstånd! Jag tar även med kameran ut idag också  :) Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0