Jag är kär i en tönt


Okej, de här är inte likt mig. Jag brukar ha så himla höga krav när de gäller killar. Men nu på senaste tiden har jag gått och blivit väldigt förtjust i en, ja helt vanlig kille. Eller nej, han är värre än vanlig. Han är en riktig tönt!! Jag menar de, en riktig mes. Han är inte ens snygg! Men ändå dras jag till honom på något sätt. Blir så förbannad på mig själv, vad sjutton ser jag hos den där? Jag vet inte.  Lite söt kanske han är..? Nej, inte ens det. Tror de började på den där festen för flera månader sen, då vi snackade lite. De var också då jag upptäckte hur himlans trevlig han var! Verkligen jätterar! Men höll mig undan från honom eftersom jag inte tyckte han hade utséendet med sig. Men sen har jag hört att han tydligen gillar mig och ja, som tjej blir man ju alltid lite smickrad.. Men nu kan jag inte sluta tänka på honom! Gah, hjälp mig! Jag vill inte gilla honom, vill inte, vill inte!!


Kommentarer
Postat av: Marie

men du, utseendet är väl inte allt?

2008-02-05 @ 17:05:09
Postat av: Pernilla

meh hallå! gillar du honom så gillar du ju honom. vem bryr sig i hur han ser ut? i slutändan blir ändå alla killar lönnfeta och skalliga, då är det väl bra att han fortfarande är trevlig och rolig iaf?

2008-02-06 @ 20:59:09
URL: http://chibichibimoon.blogg.se
Postat av: gabriella

whaat, nu vill jag höra jess! :) tihi, snacka snart? :P

2008-02-07 @ 12:41:35
Postat av: Jessica

gabriella: Hehe ja, men inte om DET ;) hahahaha!

2008-02-07 @ 15:49:32
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0