Hej underbara Fredag


Okej att jag brukar vara trött på fredagar, men de är inget mot vad jag är denna fredag . Jösses, känner verkligen att stänger jag ögonen nu så somnar jag bums. Förstår inte, har väl inte gjort något särskilt krävande idag. Tror jag skulle kunna sova i flera dagar frammåt, vilket jag nästan kan då eftersom jag har loooov!! Haha, men nej då. Imorrn är de ju festival igen o de får man ju inte missa! Ska vara hemma denna helgen så kommer sitta och blogga live under hela sändningen imorrn :)

Nu tror jag att jag ska gå och sätta på en film, min kompis och jag hade filmbyte idag och hon har packat mig med en hel hög. Spännade och se vad det kan var för något! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0