För att man måste älska Astrid!

Precis efter jag skapat den här musikvideon i slutet av januari lade jag den här på bloggen. Men det var alldeles för få som dock valde att se den. Synd! De är det finaste jag gjort! Nu får ni en ny chans att kolla. Det är allså en musikvideo av Bröderna Lejonhjärta, till minne av Astrid Lindgren. Jag är jätte nöjd med den, kul att den har fått så bra kritik på youtube också.  Hoppas även ni kära bloggläsare har lust att offra några minuter åt mitt lilla mästerverk:

Astrid Lindgren tribute - Brothers Lionheart


Jag har funderat på att göra en till musikvideo med hjälp av någon av Astrid Lindgrens figurer. Men jag har inte bestämt mig för vem än. Nåt förslag? Pippi, Madicken eller Ronja kanske?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så Magiskt!

Gör en video med Pippi!!!

2008-02-07 @ 18:08:29
Postat av: åsa

Jag tycker oxå du kan göra en video med Pippi :) Hon har alltid varit min favorit bland alla Astrids verk.

2008-02-07 @ 21:36:10
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0