Firar på annat håll

Click for Full Size View

Nu drar jag iväg till Karlstad. Ska alldeles strax åka! Först ska jag upp på stan en stund, sen blir de finmiddag hemma hos farmor. Haha, jag har tagit på mig min Batman-tröja, med enda syftet att retas lite med farmor. Hon är sådär gammalgads ni vet. Anser att flickor ska ha kjol och vara tjejiga och sånt. Fast hon var i och för sig tvungen att  ge upp med mig för 7 år sen, men men. Efter farmor ska jag hem till kusinerna så bloggar därifrån nästa gång, nån gång i eftermiddag. Tänkte försöka skriva lite om vad jag tror och tycker om kvällens låtar. Kommer även visa kvällens mello-outfit! -Nu väntar en 1 ½ timmes biltur!
Ha en toppenbra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0