Filmbyte

  image645 

Jag och min kompis från skolan är båda två riktiga film-slukare! Och vi gillar typ samma typ av film också. Så vi har nu kommit upp med den grejen att vi, varje torsdag ska ta med 2 av våra favoritfilmer till skolan och sedan byta med varandra, för en vecka. De är perfekt, vi kommer båda från riktiga filmfamiljer och har hundratals dvd-filmer på lager hemma. Jätte roligt! Tycker de här är en skitsmart idé för att vidga sina vyer i filmvärlden. Billigare än att hyra och köpa filmer också. Den här veckan har jag fått låna Bröderna Grimm som jag såg igår, och October sky som jag tänkte se ikväll. Av mig fick hon låta min favoriter Brokeback Mountain och Ever after.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-01 @ 18:43:50
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Julia

haha, så har vi gjort på jobbet också. man tar med sig en hög filmer och lägger ihop med de andras så får man välja och vraka ur högen sen. :) kul idé!

2008-02-01 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0