"Fan, mina pengar har brunnit upp!"

eldSom vanligt under lunchrasten tog vi en sväng upp på stan idag. På vägen diskuterade vi då dagens stora nyhet, branden som Swedbank hade i natt. Tydligen var över 50 brandmän inblandade i släckningen. När vi kom upp på stan ville jag köpa mer superman-tröjor så var tvungen att ta ut pengar, har lärt mig det nu! Min första reaktion när jag fick ut kvittot över mitt bankkonto var
 "Fan! Mina pengar har brunnit upp". Jag är helt säker, hur kan dom annars bara ha försvunnit? Såå mycket har jag väl inte spenderat...? Nej de här är swedbanks och den där dumma brandens fel. De måste vara det.

Kommentarer
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHA.. Ahaaaaaaaa.. Är det DIT alla pengarna försvinner? De brinner upp? Bra att veta *ASG*

2008-02-07 @ 17:04:39
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Jessica

T0tta: Ja! De är dit. Och det måste ha brunnit förut för de är inte första ågngen pengar försvinner för mig.

2008-02-07 @ 19:49:16
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0