En liten lista

-Kommer inte på nåt mer att skriva om så denna kvällen får avslutas med en liten lista, de var ett tag sen sist.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
"10 orsaker att hata dig"

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Satt och frösökte desperat komma på nåt att blogga om

Det sista du sa högt?
 - Den är min!

Vad har du druckit idag?
Bubbelvatten

Vad var det senaste du åt?
En kiwi

Vad var det senaste du köpte?
Aftonbladet

Vad är det för färg på din ytterdörr?
* springer och kollar * Brun.

Vad är det för väder hos dig just nu?
För mörkt för att se

Vad åt du för glass sist?
Sandwish

Sover du tungt?
Nä..

Vad drömde du inatt?
Ingen aning

Favoritlåt just nu?
Jessica riddle - Even Angels fall

Vad ser du om du tittar åt höger?
Byrå

Vad gör dig glad just nu?
Stockholm snart!

Vad ska du göra härnäst?
Sätta på en film

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Jag sitter och svara på massa onödiga frågor. Kan jag vara annat än uttråkad?

Favoritgodis:
Peacemärken

Kläder just nu:
Som jag har på mig? Mjukisbyxor, raggsockor och t-shirt.

Musik just nu:
Endast bruset från datorn

Hur många kuddar sover du med:
2

Vad längtar du mest efter just nu?
Stockholm och Marie :)

-Skönt, imorgon är förhoppningsvis bloggttorra måndag och tidag över.

Kommentarer
Postat av: Mister Minister

Hello tjejen!allt gött!?
Ha en kanoners dag!

2008-02-20 @ 12:08:25
URL: http://miaterminister.blogg.se
Postat av: tima

sandwish^^ haha..sandwich heter det ju ;P

2008-02-21 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0