Datorlösa tisdagar


Imorrn vare tisdag igen då, vilket betyder dålig bloggdag. Så irriterande, kommer inte från skolan först vid fyra. Egentligen skulle jag kunna blogga från skolan vid lunch eftersom jag har 2 timmars håltimma. Men det är inte så himla lätt att få tag på en dator. Dom i bibloteket är alltid upptagna, dom uppe i datasalarna är alltid låsta och sen har vi ett par stycken som liksom står i koridoren och som brukar vara lediga, men dom vill jag inte använda, under tiden de skulle ta mig att blogga skulle halva skolan hinna passera.

Och på datalektionerna jag har på fredagar kan jag heller inte blogga, för då står datorerna så dummt till att vart jag än sitter så är de någon som ser, och ni känner ju till mitt privata dataliv, eller bloggliv då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

på morran går ju alltid, om man nu är morgonpigg :P

2008-02-25 @ 21:58:39
Postat av: emlan

vart går du i skola?

2008-02-25 @ 22:10:30
Postat av: Marie

haha. ja, du kan ju inte skriva när någon tittar på heller.....det märkte jag ;)

2008-02-26 @ 07:24:38
Postat av: Hedda

Vad jobbigt! Jag kan förstå att du inte vill ha hela skolan omkring dig.

2008-02-26 @ 14:18:42
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0