Bloggen på turné

 God morgon!
Jag borde få medalj för att ha lyckats gå upp halv 8 på ett lov. Nu sitter jag här, helt färdig och klar och bara väntar på att få komma iväg.  Vid 10 ska vi åka. Usch för två timmar i bil. Den sista halvtimmen dit är i alla fall bäst. Det är då man börjar känna igen sig lite, man åker igenom förorterna och ser hur husen blir bara högre och högre ju närmare man kommer, sen åker man förbi Ikea, och sen Globen, och sen förbi slussen, då skiner jag som en sol! Och tillslut ser man vackra Östermalm och kära gamla Strandvägen skymta runt hörnet, det är lycka! Hem ljuva hem.

image726

Och glöm nu inte!! Bara för att jag är till Stockholm så kommer inte bloggen vara helt off, har ju mobilt bredband med så kommer blogga även därifrån. Jag har dock bara internet på kvällar och helger, så nästa gång jag bloggar blir efter 6 ikväll. Gu va konstigt de kommer kännas att ha internet där, haha! Men ska bli kul, nu kan jag visa er direkt vad jag köper för något och så. Tyvärr så har det mobila bredbandet lite svårt för att få upp bilder på bloggen. Jag får liksom ladda upp dom på en annan sajt och sen kopiera o klistra in här. Jag kan alltså inte göra miniatyrer. Självklart blir det mello-bloggning på lördag ;)

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0