Björn "Peter pan" Gustavsson

Haha, jag vek mig dubbel av skratt igår, när vajen drog igår och Björn flyger upp o ner och bak o fram i luften medan han utbrister  " oj .. nej...de var inte..".  Så jävla kul! Och med musiken i bakrunden och allt. Hahah, klockrent. Egentligen ett ganska enkelt skämt men Björn är ju så bra på att spela dum i huvudet så då blir de kul, så äkta. Jag är säker på att Björn är anledningen till att minst 1 miljon av tv-tittarna tittar.


Haha, när Björn började prata om att  ta med någon liten tjej upp i luften blev jag helt extatisk, var säker på att han  faktist skulle göra de så då vart jag så jäkla förbannad på att jag inte var där. -Björn jag vill vara din Wendy!!!

Kommentarer
Postat av: Cupcake

åhh det var så sjukt jävla kul!!

2008-02-17 @ 12:43:25
URL: http://alltochlitetilll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0