Beware

image669

Jag har låtit bli att tala om för kompisarna i skolan vilket galet schlager-fan jag är, eftersom jag trodde faktist inte att jag skulle falla dit igen, i melodifestivalträsket. Men nu är jag där, har spenderat hela eftermiddan tå att bara läsa om Lördan. aj då!  Jag vet inte om jag ska varna vännerna än eller fortsätta hålla det hemligt.. har jag fattat de rätt kollar dom inte melodifestivalen över huvudtaget. Galningar! Men har jag lyckats hålla bloggen hemlig ett halvår ska jag väl klara av de här med. Fast de lär nog köra ihop sig när de är dags för Eurovisiong song contest då jag blir total isolerad från resten av världen.. aja, dom märker nog inget, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ingen av mina kompisar i skolan tittar heller så mello, helt sjukt asså! :P det är ju årets största höjdpunkt!

2008-02-06 @ 16:54:11
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0