Aldrig mer klack

Click for Full Size View

Idag har jag trippat runt i mina nya pumps hela dan. Så nu har jag kommit på varför jag inte gillar att gå i skor med klack. Det är inte bara de att jag inte kan gå i dom, utan det är de att jag känner mig som värsta bitchen med det. Får verkligen känslan av att alla kollar på mig och tänker typ " vem tror hon att hon är egentligen?". Jag känner mig som värsta överklasssnobben. Jag vet inte om det är på grund av höjden, eller ljudet när klackarna går i mark. Det blir bara så bitchigt på nåt sätt. Jag tycker inte de gör de när andra har klack, bara när jag har det. Jag måste göra nåt fel.. fast hur många olika sätt finns det egentligen att gå med klackskor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0