AHD-video

Även fast jag inte firar alla hjärtans dag så hindrar det mig inte från att göra en alla-hjärtans-dag video. Hade ändå ingenting för mig här hemma. Använder den otroligt fina låten " My valentine" med Martina mcbride. Vilken film det är med, får ni se sedan!

Notera min förkorting på Alla Hjärtans dag i rubriken. Ännu ett fel med den dagen, namnet. Herre gud kunde dom inte kommit på nåt bättre? 3 ord i ett namn, det är precis som vi skulle kalla midsommar för äta-sill-dagen, eller halloween för alla-spökens-dag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, äta-sill-dagen. Men tänk på att halloween kommer av all hallows eve, dvs alla helgons kväll. eller allhelgona afton som det heter i Sverige, egentligen. :) men hur som helst, trevligt AHD (gillar den förkortningen ;P) på dig!

2008-02-14 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0