-Jag var i alla fall ärlig

image683

Vi bor ju i ett hyreshus, och ägarna till det har i över ett år försökt få det sålt. I över ett år har det kommit och gått spekulanter för att kolla på huset. Jag tycker inte om att ha främmande folk går runt och snokar i vårt hem, och i mitt rum dessutom! Man känner sig otroligt dum. Dom senaste gångerna har jag bara suttit knäpptyst i ett hörn i köket medan dom har varit här. Jag är inte tillåten att säga något längre, inte efter den gången en spekulant hade kommit fram och frågat mig om jag trivdes och jag svarade Nej. Men vadå? Jag var ju ärlig! Tänkte inte sitta där och ljuga heller. Men okej, jag kan väl medge att det kanske inte direkt var nödvändigt av mig att sitta och rabbla upp alla brister på huset. Pappa stoppade mig i alla fall innn jag hann berätta om fyllegubben i huset brevid.

Nu ringer det på dörren igen, jag tiger!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha, så himla smart. söt du är :P

2008-02-13 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0