Videoblogg - Tjejsnack

Tänkte jag skulle prova att ladda upp en video här på bloggen.. Som nån typ av videoblogg, ja förutom att på denna ser man inget och jag säger heller ingenting, men ändå, det är jag som håller i kameran :D. Helt meningslöst klipp egentligen, men ville prova ladda upp nåt, så får vi se om det blir bättre i framtiden. Det är alltså ett litet klipp från "festen" i fredags. Vi sitter och löjlar oss med nån typ av sanning o konsekvens, fast bara med sanning:P Haha, notera Inte vilken fråga som ställs sekunden innan jag väljer att stänga av kameran :P.


Hade inte spelat så stor roll under vilken period av detta samtal man hade valt att filma, man hade inte fått höra mig säga så mycket ändå. Det enda jag säger under sånna här lekar är "Pass". Helt hopplöst.

- Jessica, vem är du kär i?
- Pass!
- Hur många har du varit tillsammans med?
- Pass!!
- Vem kysste du senast?
- Pass!
- Men varför är du med för?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul! Mer sånt här :)

2008-04-09 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0