Väsk-noja

444

Den här väskan köpte jag förra sommarn precis innan jag åkte till Bulgarien, det var alltså där jag fick inviga den. När jag var in till staden där för o shoppa en dag råkade jag ut för en ficktjuv. Kände hur det rasslade till i väskan och när jag vänder mig om åker en hand snabbt upp och någon rusar iväg. Som tur var hann han inte få med sig nåt. Men sen dess har jag fått vanan att alltid, just med denna väska, vara extra försiktig. Bär den alltid framför armen och håller alltid ett hårt grepp med handen över den, sen kollar jag så att den är ordentligt stängd var 5:e minut också. Så fort någon kommer och ställer sig bakom mig, det kan handla om i matkön, så trycker jag väskan så hårt mot kroppen jag bara kan.

-Helt sjukt att något som hände för 9 månader sen fortfarande sitter kvar. Undrar om det skulle hjälpa ifall jag skaffade en ny väska, måste bli av med den här tvångstanken om ficktjuvar..

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Stunden ni alla har väntat på är kommen!
Jesus aka Kristoffer FUCKING Fransson har återupstått! (Missade det här med hela påskgrejen fattar ni väl, har ni hört talas om sen påsk kanske? xD)

Nu bloggar jag igen efter min lilla svacka, snäppet mer frenetiskt och snäppet mer galet än förut! :D

2008-04-07 @ 22:48:19
URL: http://kristofferfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0