Tusen tak!

namn

Så här ser min playlist ut just nu. Japp, bara dansk musik, jag har blivit besatt! Förra året var det Ryssland, i år är det Danmark. Ni anar inte hur mycket jag har längtat efter kvällens So you think you can dance, dom ska ju vara i Köpinghaaaamn! Wei! En hel timmes danska. Jag och min kompis har slagit vad om vilket nordiskt land som kommer vinna So you think you can dance..., jag håller på Danmark och hon på Sverige, båda med motiveringen att " Det skulle kännas som ett svek annars.."


-Jag måste vara enda tjejen som anser att dansken i juryn är snyggare än svensken..

Kommentarer
Postat av: hihi

nää jag med =D

2008-04-01 @ 19:58:09
Postat av: Nathalie

Johnny Deluxe ;) Har också lyssnat på dansk musik en gång i tiden ;P

2008-04-01 @ 23:43:23
URL: http://nathalie-avenue.be
Postat av: Linda

har du lyssnat på nik og jay - kan du høre hende synge? den är ganska bra tycker jag :)

2008-04-05 @ 22:24:43
URL: http://lienda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0