Striptease

Det värsta med att bo i stan och på våningen längst ner; Varenda lördagkväll är det fulla människor utanför fönstret. Trevligt va? Speciellt när man själv precis kommit hem, persiennerna är uppdragna och man börjar klä av sig samtidigt som det lyser i taket... Great! Aja, dom var ju fulla så förhoppningsvis har dom glömt bort min lilla strippshow till imorgon.

bild


Nu är persiennerna neddrgna och det är jag som står och tjuvkikar på dom. Hämden är ljuv!  -Hade dom tänkt börja klä av sig snart?


Kommentarer
Postat av: höh

nämen, brist på fantasi ?

2008-04-06 @ 09:08:32
Postat av: Jessica

Vad snackar du om? Det här har jag väl aldrig skrivit om förut? Inte är jag ås klantig så jag klär av mig med öppet fönster Två gåner!?:P

2008-04-06 @ 09:35:14
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0