Sjuk

hhgf


 Blev hemma från skolan idag, vaknade upp med 38 graders feber imorse. Toppen alltså. Fan vad trött jag är. Var uppe säkert 5 gånger i natt, frös så jäkla mycket så var tvungen att springa och hämta filtar i vardagsrummet. När jag vaknade på morgonen var istället alldeles svettig. Nåja. Ska ta det lite lugnt idag, på eftermiddan ska jag åka med pappa ut till stugan och vara där under kvällen. Rena hälsokuren för mig att komma dit ut. Det lugnar ner mig när jag är stressad, det gör mig glad när jag är ledsen och det gör mig frisk när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: gabriella

ja stackare :/ åh, älskar eran stuga!många minnen därifrån :) ser det jätteannorlunda ut nu när ni gjort om?

2008-04-24 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0