Publish me not

Jag kan verkligen inte vänja mig vid det här nya systemet  på bloggen. Det är ju alltså på publishme.se man numera ska logga in. Inte en  enda gång sen dom bytte har jag gått in där på första försöket, loggar alltid in på de gamla först, ibland hinner jag till och med börja skriva inlägg där innan jag kommer på att det är fel. Så här förvirrad har jag inte känt mig sen det var en klasskompis som bytte namn. Det är otroligt svårt att byta vanor. Blogg.se är ju ändå nåt jag loggat in på flera gånger om dan i över ett och halvt år. Då är det inte lätt att byta. Jag gillar inte namnet föresten, publishme.se. Det blir alltid att man skriver publish.me i webbläsarn.

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, vet du en sak?! Hon har bytt namn igen - denna gång heter hon Leonore eller något i den stilen.

2008-04-23 @ 21:44:20
URL: http://siri.minikuse.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0