Psyk hår


Tisdagar har alltid varit en riktig sån där bad-hair-day för mig. Varenda tisdag runt tolvtiden totalstrejkar håret och lägger sig på helt fel sätt. Jag har därför under vissa tisdagar släpat med mig plattången till skolan. Det konstiga är att, varenda tisdag jag väljer att ta med tången, då sköter sig håret! Då ligger det jättebra och jag har tagit med plattången helt i onödan. Sen nästa tisdag då väljer jag att inte ta med tången, och då lägger sig  håret fel igen! Seriöst, jag tror det är något psykiskt över det där.. dagarna då jag vet att jag inte har tången med mig, så blir håret fel. Men de dagar då jag vet att tången ligger i väskan, då jag tycker de är okej att håret lägger sig fel, då sköter det sig! Det är psykiskt! Finns ingen annan förklaring...

- Dagens I-landsproblem or what? :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Vänta nu, du hade en plattång med dig idag... Och SA inget till mig? :O
vet du hur stort behov jag varit av en plattång sen jag kom till skolan idag? (kan aldrig lära mig att hjälmen messar upp luggen)

2008-04-15 @ 16:58:40
Postat av: Caroline

Det är helt sjukt, det händer mig också. Så fort man inte har med sig saker så ska håret fucka sig :P haha!

2008-04-19 @ 21:30:25
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0