Nu är det jul igen, typ


Jag vet jag är lite tidigt ute här men, vet ni vad årets julkalender kommer handla om i år? Det vet jaaag:D Hur jag vet säger jag inte :P ville bara skryta lite med att vara typ först med att veta. Haha. Hur som helst, den heter " Med skägget i brevlådan" och kommer vara lite James-bond-inspirerat med kidnappningar, biljakter, poliser och sånt där! Spännande! Nu är det slut på småbarntjafset. Endel är till och med oroliga för att det kommer bli lite för våldsamt.

- Den som lyckas komma ihåg detta till December är duktig! :P. I nästa inlägg kanske jag ska ta och berätta vad jag tycker om nästa års melodifestival? haha! Äh ,de är väl inge fel med att vara ute i rätt tid..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag missar dedär kalendrarna varje år!

2008-04-16 @ 17:56:06
URL: http://jensthealmighty.blogg.se
Postat av: Isabell

Och det är bästa anders och måns som ska göra den :D

2008-04-20 @ 14:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0