Mindre än vad jag tror

mbmvm

Alltså jag måste börja prova kläder innan jag köper dem. Har blivit otroligt lat med det, speciellt när det gäller toppar. Tycker aldrig det är nån idé att prova en topp för 49 kr på från H&M innan jag köper den, dessutom har jag oftast bråttom när jag shoppar. Men nu är det ju de att jag köper alltid förstora kläder, flera storlekar större också. Jag tror verkligen att jag är större än vad jag är. Se bara på toppen över, den ska sitta tajt och sluta vid höfterna. Seriöst, drar jag åt den så den sitter tajt då räcker den ner till knäna. Hur fan lyckas jag ta så fel? Jag har typ 3 olika toppar som ser ut så här på mig.  Som ett jävla tält..

Kommentarer
Postat av: Marie

vilken storlek är detdär? du måste väl ha S eller XS eller typ 34-36?

2008-04-14 @ 21:23:26
Postat av: Mister Minister

najjeeeee hihihih =)

2008-04-14 @ 21:52:35
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0