Kryckkul

jgjfjfjHoppas aldrig syrran får lämna tillbaks sina kryckor, fy fasen vad kul jag har med dom! Haha. Så fort jag är hemma så snor jag dom av henne och går runt med dom vart jag än går i lägenheten. Antingen så försöker jag bara stå och hålla balansen på dom utan att ha fötterna i golvet eller också så gör jag stora hopp. Man sätter ner kryckora i golvet, sen tar man sats och så flyyyyger man! Jag lyckades nyss komma över hela hallsoffan, nu ska jag prova köksbordet!- Jag vet, jag har för mycket fritid..

- Fan va kul jag kommer få det när mormor skaffar rullator.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha. då blir det ännu roligare när din mormor skaffar permobil :P

2008-04-12 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0