Klipptid

Ursäkta det blir tråkblogg idag, men jag har verkligen fullt upp. Kom hem från skolan vid fyra och nu ska jag dra till frisören. Sen är det hem en halvtimme och sedan iväg igen, på en annan grej. Men nu frissan som sagt, jag ska äntligen få min lugg! Nervöst! Lägger upp en bild  i detta inlägg sen om jag hinner!

Update:

fhdhdh

 Lite kort än så länge men det är nog fixat efter helgen :)
Tycker fortfarande det är snyggast med lugg när jag har håret i en toffs.
På den här bilden så lyckades jag nog få med exakt hur min hårfärg ser ut föresten..

Kommentarer
Postat av: Johanna

varför åker du o klipper dig så ofta? :O gör allt åp samma gång :P haha lol

2008-04-10 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0