Inga mer sånna för mig

Click for Full Size View

Alltså gud, jag måste verkligen försöka sluta dricka dessa drickyoghurtar. Ja, ni vet dom här som ska skakas innan man dricker dom. Det har blivit sådan vana nu att jag skakar ju precis allt innan jag äter eller dricker det! Den här veckan hade jag druckit så många drickyoghurtar att jag satt och skakade knäckebrödet under skollunchen igår. Fan va pinsamt!

Och nu sitter jag här helt nedkladdad eftersom jag råkade skaka cocacola-burken innan jag öppnade den för en stund sen.. shit..

Kommentarer
Postat av: höh

tyckte jag läste ett näst inpå likadant inlägg för ett par dagar sen fast då hade du skakat bananen? kul att du skriver samma sak två ggr

2008-04-05 @ 23:45:48
Postat av: Jessica

Men hallå, knäckebrödet är ju en helt annan historia! Jag vet var tvungen att börja inlägget på samma vis, med anledningen att massa nya läsare hittat hit nu.

2008-04-06 @ 09:34:05
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Marie

haha. när du blir besatt av något blir du verkligen besatt :P

2008-04-06 @ 10:35:28
URL: http://magdansberoende.blogg.se
Postat av: höh

japp en helt annan historia.. det som skiljde denna från den första va att första skakade du en banan o nu ett knäckebröd?

2008-04-06 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0