Fredriksdal-frossa

 

Jag har kommit in i en sån där Fredrikdals-period igen. Tusan också att den skulle komma just nu, när man har som mest att plugga! Det går ju åt en hel kväll att kolla en Fredrikdals-pjäs! Och jag har 7 stycken som alla måste ses ett X antal gånger innan min Period är över. Just nu kollar jag Hon jazzade en sommar, det är nog favoriten. Eller nej, Arnbergs korseetfabrik gillar jag nog mest föresten, där är ju Linus Wahlgren med.. fast han är  ju i och för sig med i Kärlek & lavemang också. Nej det går inte välja! Eva rydberg och Fredriksdalsteatern är bäst bäst bäst!

Helt otroligt att mina teatervänner i skolan inte äns vet vad det är för nåt... Precis som att jag skulle komma och säga " Globen? Vad är det? och vem fan är Charlotte Perrelli?"

Kommentarer
Postat av: Lippa

Själv är jag tvärt om, har aldrig lust att titta nu för tiden! Men jag skickade ett brev till birgitta idag :S...så har jag tur å får svar kankse jag oxå hamnar i en sån period.

Pussar

2008-04-16 @ 21:58:15
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0