Ett grymt skratt


Jag stör mig nåt så otroligt på människor som grymtar när det skrattar...Ja det är lite svårt att förklara ljudet i bokstäver, men  de låter exakt som en gris när den grymtar. Man skrattar med näsan liksom. Det låter så äckligt, typ hälften av tjejerna i min klass gör det! Man sitter på lektionen och förösker koncentrera sig, sen säger nån bakom något roligt och då börjas de, först en masssa " hihiihihihi" och sen kommer de där grymtningarna. Jag vet inte om de gör de me flit.. som om de tycker de låter sött på nåt vis.  Men jag skullle föredra ett stort fett " HA HA HA HA HA" istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det mest irriterande är när man själv gör det, utan att mena det....

2008-04-13 @ 18:06:39
URL: http://strawberrysnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0