En ofrivillig bloggpaus

Se där. Nu funkade de att logga in här på blogg.se. Egentligen skull det gått redan imorse, men inte för mig. Konstigt. Två hela dagar utan bloggande, tänk att man överlevde. Fast ska jag vara ärlig så var det faktiskt lite skönt, att igår komma hem från skolan och slippa tänka på bloggen de första man gjorde. Istället hade jag ett matteprov att tänka på. Men nu är det avklarat. Kom precis hem från skolan. Hade teaterlektion sist på dan, där vi provade teatersmink,  jag såg ut som ett lik när jag var klar. Lyckades inte riktigt få bort allt innan jag åkte hem, så sitter alldeles kladdig i ansiktet och med rengöringssmak i munnen. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0