Den där friidrotten..


Jag vill inte gå till skolan idag.. Vi ska ha friidrott på gympan. Usch, fy och blä säger jag bara! Hatar friidrott, hatar!! Jag är så himla dålig på det. Jämt när jag var mindre, o alla andra var typ skitbra på allting, medan jag inte kunde ett skit. Det var så pinsamt. Jag försökte verkligen, det gjorde jag. Övade en hel del, men det gick bara inte. Det är precis som om någon lagt en förbannelse över mig. Jag får inte vara bra på friidrott, inte i en enda gren! På förra skolan kunde vi ibland ha sånna där tävlingar, när man var i lag o så körde man fridrott med alla grenar. Sen lades allas poäng ihop och så var det ett lag som vann. Mitt lag vann aldrig, spelade ingen roll hur höga poäng de andra i laget hade fått, mina poäng sabbade allt ändå.

Och idag är det dags igen..

Kommentarer
Postat av: Mister Minister

det är bara att köra hårt!!!!

2008-04-14 @ 12:26:11
URL: http://misterminister.blogg.se
Postat av: Johanna

hahah sådär äre för mig med, fast ja suger nog inte lika mycket som det låter som du gör, HAHA ;)

2008-04-14 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0