De dära bilddagböckerna..

Nu har jag pluggat färdigt för en stund, så istället sitter jag här och jävlas lite med folk på bilddagboken. Haha, dom är så himla utseéndefixerade och dumma i huvudet på den sajten alltså XD. Jag har skaffat flera falska bilddagböcker i enda syftet att vara inne  o retas med dem. Det är kul. Så fort man besöker någons bilddagbok så är dom snabbt som attan inne på ens egen och kollar igenom alla bilder bara för att se vem man är!  Det är så roligt..  Egentligen är bilddagböcker typ som en blogg, fast de använder sig av bilder, vilket bara blir löjligt. Så här kan ett album för en dag i en bilddagbok se ut:


- Idag var jag i skolan


- Fotbollsträning nu då.


- Muuums!


- Nu är jag sjuk

Haha, jag dör av skratt! Ser ut ungefär som i sånna här bildböcker för småbarn:P Seriöst, det här är väl ingen riktig bilddagbok?! En bilddagbok ska väl fungera som så att man faktist tar bilder själv, ur sin vardag och lägger upp? Som ett fotoalbum liksom. Nej, jag säger som jag brukar: Bilddagböcker är endast för lata bloggare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0