Casting


Ett "film-team" kommer till skolan idag. Dom ska göra någon ny film som troligen kommer visas över hela sverige. Nu söker dom ungdomar som kan vara med och spela i den. Klockan 2 har dom provspelningar, eller auditions kanske det kallas. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå eller inte.. egentligen är jag ju inte ett dugg intresserad av att synas på film. Trivs ju inte alls framför kameran, men det vore intressant att se hur en sån där provspelning fungerar. Jag har i och för sig noll chans att få någon roll men :P Kan ju vara kul ändå att prova. Jag får se hur jag gör..

Update:
Nope det blev inget, för de första så skulle jag aldrig vågat, för det andra så regnande det ute så jag såg ändå inte riktigt klok ut.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till=)

2008-04-09 @ 12:41:37
URL: http://abloggaboutme.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, Jessica, du som istort sett vägrar att ställa dig framför en kamera XD
(Men, näsborrarna kan du visst visa.. XD)
Nej, emn jag tyckte att det var så tråkiga roller också :O

2008-04-09 @ 18:20:05
URL: http://www.strawberrysnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0