Bög


Let's dance- stjärnan Tobias Karlsson är ju här ifrån närketrakten och idag var det en intervjuv med honom i våran dagstidning. Ett citat ur intevuvn lyder
" Jag är så kär i min pojkvän". Att Tobias skulle vara gay har jag faktist aldrig ägnat en tanke åt, men hade någon frågat mig vad jag trodde hade jag nog ändå gissat på att han är straight. Vet inte varför.. det är nånting över honom som får honom att se väldigt straight ut. Kan inte riktigt sätta finger på vad det är.

Just det, en annan grej som också avslöjas i intervuvn. Ni som följer So you think you can dance, sluta läs här. -Tobias går inte vidare på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är en av de få som jag dömmer efter utseendet, HAN SER GAY UT !

2008-04-06 @ 17:51:32
Postat av: gabriella

vet en som gick till oslo ^^

2008-04-07 @ 15:31:32
Postat av: Jessica

gabriella: Andrea kanske? :P

2008-04-07 @ 16:30:23
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Tina

jätterolig blogg du har! men herregud, vet inte om det finns någon människa på jorden som ser MER bög ut än han. Han är MR Gay till utseendet enligt mig! ;) smaken är som baken :P

2008-04-07 @ 16:30:48
URL: http://tinchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0